طی مراسمی احمد فلاحتی به عنوان سرپرست اداره تربیت بدنی شهرستان خاتم معرفی گردید .


یزدفردا: در این مراسم كه با حضور فرماندار ، حسینی معاون اداره كل توسعه امور ورزشی تربیت بدنی استان و مسئولین ادارات شهرستان برگزار گردید ابتدا سید ناصر امامی فرماندار ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارك رمضان تصریح كرد شهرستان خاتم به لحاظ ورزش از پتانسیلهای بسیار خوبی برخوردار است اما متاسفانه در دولتهای قبلی به امر توسعه ورزش و ایجاد اماكن ورزشی توجهی نشده و یا كم توجه شده بود كه الحمدا... در دولت نهم و در سفر اول ریاست جمهوری دو سالن ورزشی ، استخر سرپوشیده و ... مصوب كه دو سالن به بهره برداری رسیده اما استخر هنوز با كمبود اعتبار روبروست و بیش از 80 درصد پیشرفت دارد كه انشاءا... با پیگیری آقای فلاحتی به عنوان مسئول این اداره حتی الامكان در دهه فجر سالجاری شاهد افتتاح این پروژه باشیم پروژه های دیگری نیز طی سالهای اخیر انجام شده از جمله گود زورخانه های هرات و مروست و ... كه به لحاظ اماكن دارای فضاهای خوبی می باشیم اما هنوز كافی نیست و انشاءا... كه مسئولان محترم توجه كنند.

فرماندار در ادامه به مشكل كمبود نیرو اشاره و افزود اداره تربیت بدنی این شهرستان هنوز از نیروی كافی برخوردار نمی باشد و تنها دو الی سه نیرو در این اداره به صورت قرار دادی و ... مشغول می باشند كه با توجه به پراكندگی و حجم كار جوابگو نیست و همین امر مانع توسعه سایر رشته های ورزشی در شهرستان شده است و هنوز بسیاری از رشته ها علیرغم داشتن استعدادهای زیاد در منطقه موجود نبوده یا فعال نمی باشد كه انشاءا... سرپرست اداره در خصوص جذب نیرو و توسعه ورزش نیز پیگیری و اقدام نماید .

فرماندار در پایان به استعدادها و موفقیتهای شهرستان در سایر رشته های ورزشی اشاره و تصریح كرد جوانان این منطقه سرشار از نیرو و استعداد می باشند و به عنوان مثال در زمینه ورزشهای رزمی رتبه های خوبی را در سطح كشور و استان و بین المللی كسب نموده اند كه انشاءا... با توجه ویژه اداره كل و پیگیری شهرستان شاهد افزایش موفقیتها در سایر رشته ها باشیم .



یزدفردا

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا